2 בינו׳ 2015

שיר לוי מארח את מירי מסיקה- סיקור הופעה

אמש אירח שיר לוי את מירי מסיקה ופתח את שנת 2015 במופע השקה חדש ומרענן. לוי מילא את תיאטרון הגשר ב900 מעריצים נרגשים שזכו לראות את אחת ההופעות המפתיעות של השנה, כאשר עופר לוי זינק לבמה לביצוע דואט עוצמתי ואף כינה את שיר "משה רבנו... דור רביעי".

אחרי שנה פורה ועמוסה, הוכיח אתמול שיר לוי שההשקעה וההמתנה הארוכה אכן משתלמת. שיר ביסס את מעמדו כאחד הזמרים המרגשים והאיכותיים בז'אנר הים תיכוני. לוי זמר צעיר ששומר על אחידות ונאמנות, נתן הופעה ססגונית שמשלבת בתוכה שירים נוגעים ומקפיצים כאחד, בזכות אותם שירים תפס לוי מקום קבע בפלייליסט.
לוי אירח את מירי מסיקה, דיווה בפני עצמה ושיתף "הכרתי חברה חדשה". מסיקה ולוי פרגנו והעצימו אחד את השנייה, ניתן להיווכח לכך בשיר ל'השתגע'. בנוכחותה הרשימה מסיקה את הקהל בזכות קולה החודר והעוצמתי שהפגינה בשירתה יוצאת הדופן. כמו כן שיערה הארוך והשופע בשילוב שמלתה השחורה והמלכותית תרמו לאווירה.
גורם ההפתעה של הערב הגיעה בשלב בו שיר ביצע את אחד הלהיטים של עופר לוי 'מאוהב בגשם', עופר שישב בשורה הראשונה צמוד לישי לוי, התרגש מהמחווה של שיר ומיד זינק לבמה ופצח בדואט מפתיע וסוחף יחד עמו. הקהל תפס את ראשו בתדהמה ולא האמין במתרחש ומיד נשלפו סמרטפונים כדי להנציח את המאורע המרגש.



                                                 קטעי יוטיוב: באדיבות הבלוג של יובל אראל

כיום ניתן לומר בבירור ששיר לוי הגיע למעמד בו הוא קוצר את הפירות ועוד ימשיך לקצור בזכות עבודתו האיכותית והלא מתפשרת.



רשימת השירים במופע: בוקר, אם תלכי, בית קפה קטן, רק איתך, שאריות מעצמי, מחרוזת: מורה לחיים ופעם אחר פעם, את לא יודעת, מחרוזת: חוף זהב ואמרי לי כן, אתה עוד ילד, ברכת המלך (עם מירי מסיקה), להשתגע (עם מירי מסיקה), מלך (מירי מסיקה), יושב לבדי, בגשם נרטב (עם עופר לוי), בורח מהכל, עד סוף הזמן, יום אחד תבקשי.


צילום: כחול לבן אמנים

צילום: כחול לבן אמנים

צילום: כחול לבן אמנים

צילום: כחול לבן אמנים

צילום: כחול לבן אמנים


אחרי תקופה קצרה, חזרנו לסקר הופעות וכמובן לשלב את האופנה בכל החוויה שלנו. השבוע ביקרנו ביפו במופע השקה של שיר לוי ובחרנו כמה תמונות אופנתיות שלנוJ







מעיל: pull&pull
שמלה: רונן חן
נעליים: MANGO
תיק: Twentyrorseven
שרשרת: אוסף אישי
  


 ZARA: מעיל
H&M:שמלה
שרשרת: גיא גיל
נעליים: סטורי
תיק: אקסזוריז לונדון

אין תגובות: